اهمیت بازسازی ساختمان
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

اهمیت بازسازی ساختمان

 

خانه ها یا محل کار شما بعد از گذشت زمان دچار فرسودگی و خرابی می شود. اهمیت بازسازی ساختمان در اینجا مشخص می شود وقتی بازسازی که شما برای ساختمانتان انجام می دهید اعم از تغییر نقشه، نوسازی و بازسازی بافت فرسوده، تعویض تجهیزات لوله کشی فرسوده و … است. با انجامبازسازی می توانید بدون تغییر مکان زندگی یا کار با کمترین هزینه در فضایی دلنشین زندگی کنید. سیستم لوله کشی و سیستم گرمایشی و سرمای خانه های قدیمی از تجهیزات پرمصرف و قدیمی ساخته شده است که با بازسازی می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. برای انجام بازسازی ساختمان در مرحله اول باید بودجه خود را مشخص کنید که مشاورهای شما بدانند با چه مقدار بودجه باید بازسازی ساختمان را انجام دهند.

اهمیت بازسازی ساختمان به این منظور است که عمر مفید ساختمان را افزایش دهیم و به کارگیری استفاده از فناورین نوین در ساختمان است. یکی از مسائلی که در بازسازی سبب صرفه جویی در انرژی می شود استفاده از سیستمهای به روز گرمایشی و سرمایشی که لوله را در کف زمین به کار میبرند. این نوع سیستم های هزینه بر هستند ولی در مرور زمان با صرفه جویی در انرژی جایگزین می شود. با عایق بندی مناسب و به کار گیری استفاده از پنجره های دوجداره، عایق سقف و … می توان صرفه جویی بیشتری در انرژی کرد.

تیم متخصص در بازسازی ساختمان

با حذف تیغه های اضافی در فضا ساختمان می توان فضا را بزرگتر کرد و طراحی بهتری را اجرا کرد.برای انجام بازسازی ساختمان حتما از یک گروه یا تیم متخصص در بازسازی ساختمان استفاده نمایید تا بتوانند بهترین طرح را برای شما اجرا کنند. شرکت آرین آرایه دارای متخصصان ماهر در زمینه بازسازی ساختمان، بازسازی نمای ساختمان، تجاری، مسکونی، پزشکی و … می باشد که از صفر تا صد کار بازسازی را برای شما انجام می دهند.

منبع: اهمیت بازسازی ساختمان

تلفن اختصاصی:  88376557





:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: